Ponowne wydanie zaświadczenia
- Strona Główna
- Wykonywanie zawodu
- Ponowne wydanie zaświadczenia
W razie utraty zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu (zagubienia, zniszczenia, kradzieży dokumentu), pielęgniarka/położna zobowiązana jest do bezzwłocznego zawiadomienia o tym fakcie okręgowej rady, która wydała to zaświadczenie. Rada, po przeprowadzeniu odpowiedniego postępowania, wydaje nowy druk zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu.
Osoby, które chcą uzyskać ponownie zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu powinny złożyć w OIPiP:
- wniosek o wydanie nowego zaświadczenia (pobierz wniosek)5,
- arkusz aktualizacyjny (pobierz arkusz aktualizacyjny)2,
- zdjęcie 35×45 mm,
- w przypadku kradzieży dokumentu potwierdzenie zgłoszenia na policji,
- dowód osobisty (oryginał do wglądu).