Wpis do rejestru
- Strona Główna
- Wykonywanie zawodu
- Wpis do rejestru
Wpis do rejestru pielęgniarek/położnych dokonywany jest na wniosek osoby zainteresowanej posiadającej prawo wykonywania zawodu:
A.
Z urzędu w stosunku do pielęgniarek/położnych, którym Okręgowa Rada Pielęgniarek i Położnych przyznała prawo wykonywania zawodu.
B.
Na wniosek osoby zainteresowanej, która posiada prawo wykonywania zawodu, ale:
- zmieniła miejsce wykonywania zawodu – dotychczasowe było na terenie działania innej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych,
- zamierza podjąć wykonywanie zawodu na terenie działania określonej Izby,
- lub mimo, iż nie wykonuje już zawodu chciałaby być członkiem danej Izby.
W sytuacji wpisu do rejestru Izby właściwej ze względu na miejsce zatrudnienia z innej Izby należy złożyć w OIPiP:
- oryginał prawa wykonywania zawodu z adnotacją poprzedniej Izby o skreśleniu z rejestru,
- wniosek o wpis do rejestru (pobierz wniosek)
- arkusz aktualizacyjny (pobierz arkusz aktualizacyjny)
- dowód osobisty (oryginał do wglądu).